The life of a student

Tja tja bloggen!

Publicerad 2013-01-26 12:25:39 i Allmänt

Nej, jag har ingenting särskilt att skriva, jag har inte gjort någonting de senaste dagarna. Jag har mest tittat på Pokémon eller spelat Skyrim faktiskt, så sysslolös känner jag mig.
 
Jag var dock till Arbetsförmedligen i tisdags och skrev in mig faktiskt, så jag ska dit nu på måndag igen för att "verifiera certifikat", dvs lämna in de anställningskontrakt jag har för sommarjobb, och även slutbetygen från gymnasiet!
 
Något som jag tänkt ta tag i idag är i alla fall att stryka ett par gardinlängder och hänga upp dem istället, så jag får in lite mer ljus i mitt lilla rum :)
 
Nej nu blir det dags för frukost, vi får se när vi hörs nästa gång. Jag tror jag ska byta tillbaka till min gamla blogg igen eftersom denna var mer till för att visa hur jag lever som student, men nu studerar jag ju inte längre... haha.
 
Ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela