The life of a student

FF!

Publicerad 2013-03-03 13:36:47 i Allmänt

Det har varit "föräldrafritt" här hela helgen, ganska skönt att kunna lyssna på hög musik och bara vara ett tag :) var dock ut till stadens nattklubb i fredags men drog redan runt tolv-snåret av den enkla anledningen att jag kände mig gammal. JAG, kände mig gammal. Jag är bara 20. 
 
Igår, lördag, så var jag ut till Ärla en sväng för att fira kusin som fyllt 9 i veckan. Ganska mysigt med fika och sånt :)  När jag sedan kom hem bytte jag jacka och gick direkt till Kebabhuset! Vet inte hur länge jag varit sugen på kebab men igår då jävlar. Umgicks sedan lite med Jesper också och jag avslutade dagen med att vara töntig och spelade Lego Batman.
 
Nu idag har jag precis kommit tillbaka från GAME, jag har varit sjukt sugen på att spela om det första Assassin's Creed spelet, särskilt nu när nyheterna om ett nytt AC har kommit ut. Saknar liksom den första karaktären. Köpte spelet för bara en hundring och det kan det lätt vara värt tycker jag. Jag tänkte dock städa lite innan jag sätter mig och spelar, resten av familjen är på väg hem från Sundsvall nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela