The life of a student

Kladdkaka och AC3

Publicerad 2013-02-20 13:44:15 i Allmänt

Jag fick för mig att jag är sugen på kladdkaka, så jag gjorde en och den står nu inne i ugnen och gottar sig i värmen. Jag vill också ha värme! Kan det inte vara sommar snart?
 
I övrigt så började jag spela Assassin's Creed III igår igen. Annars händer det inte så mycket faktiskt. 
Angående jobbet i Göteborg så vet jag inte hur det blir med det faktiskt, jag vill ha ett jobb, och just det verkar skitskoj osv men jag är inte alls redo för att flytta har jag insett, det har gått alldeles för fort i svängarna och jag själv har inte hunnit med. Jag måste stanna upp och andas för ett slag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela