The life of a student

Fina tider

Publicerad 2013-03-17 16:15:24 i Allmänt

Här uppdateras det verkligen inte ofta! Jag har det riktigt bra i alla fall. Jag blir gladare av solljuset, även om jag inte går ut så ofta, och att dagarna blir längre. 
 
Den senaste veckan har jag knappt kunnat röra mig pga träningsvärk som inte kändes som träningsvärk. Efter 1h bodypump och 2h dans i måndags så vaggade jag fram till slut. 
 
Igår hade jag världens mysigaste kväll, jag gick hem till Jesper och han hade tappat upp ett skumbad och tänt levande ljus inne i badrummet. So romantic yet kind of gay ♥
 
En ny serie har jag börjat titta på också. Eller ja, ny är den väl inte men jag förstår inte varför jag inte tittat på den förut... Supernatural! Jag är bara inne på fjärde avsnittet än så länge men ack så bra det är. 
 
Just det, tidigare i veckan möblerade jag om lite i mitt rum också, och Jesper hjälpte till. Det blev mycket bättre än innan! Förut hade jag en säng mitt i och tog upp ganska mycket plats. Nu står den mot en vägg och jag fick mycket mer golvyta, så då kanske jag kan dansa där också (vilket var syftet med ommöbleringen...). Jag ska så småningom ta lite bilder på det också, jag blev nöjd med ommöbleringen i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela