The life of a student

Studiemotivation

Publicerad 2013-03-18 14:35:39 i Allmänt

Jag har börjat få tillbaka lite av studiemotivationen, det kan bero på att jag har så tråkigt hemma och inte gör någonting annat än att titta på film/serier, spela eller städa, men det kan också bero på att min pappa häromdagen skickade denna länk till mig.
 
Så nu har jag sökt till två distanskurser som ligger vid högskolan i Jönköping, där jag faktiskt tänkte plugga någon gång i framtiden (på fotohögskolan dock men de hänger ihop). Så det blev en kurs i Digital bildbehandling och en i Visuell Kommunikation, båda på kvartsfart och allt sker online och på egna villkor. Det låter som någonting bra för mig att få tillbaka motivationen på ett bra men lugnt sätt! Jag är faktiskt riktigt pepp på det. Dock kommer man ju få vänta till hösten med att plugga men då har man ändå någonting att se fram emot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela