The life of a student

TGIF

Publicerad 2013-02-08 21:13:24 i Allmänt

Mja det var ett tag sedan jag skrev. Och vad har hänt? Ingenting nämnvärt. Jag var hållt mig inomhus och mått piss egentligen och mer än så vill jag inte gå in på här! Nästa vecka ska jag till tandläkaren för någon form av rutinundersökning + check-up av mina visdomständer som är på framfart, åtminstone tre av dem.
 
Här sitter jag just nu i alla fall och lyssnar på musik och dricker lite gott. Ska snaaart iväg ut till Villa Etuna. Första gången på typ en månad som jag umgås med kompisar tror jag. Skumt.
 
De senaste dagarna har det här snöat väldigt mycket, det tycker jag inte alls om då jag trodde vi var på väg emot någon form av vår, då det var soligt och varmt, och det var blå himmel i några dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela