The life of a student

Göteborg

Publicerad 2013-02-14 16:02:57 i Allmänt

Igår var jag till Göteborg då, för en introduktion på Model Lab! Jag sökte jobb där för ett par veckor sedan så igår fick jag, och sju andra, komma dit på introduktion. Det var riktigt kul, jag (som bor en bit bort) fick testfotografera igår och fick dessutom feedback efteråt. Det kändes grymt positivt och jag fick en liten egoboost!
 
Idag på alla hjärtans dag hade jag en massage imorse. När tiden var slut tänkte jag "va, redan!?" precis som vanligt haha. Tiden går sjukt fort. Efter det sprang jag lite ärenden och drog sedan hem :)

Nu har jag varit på latsidan några timmar så jag borde verkligen sätta igång och fixa det jag ska. Jag ska tillbaka till Göteborg ikväll, för i helgen ska jag gå bredvid och vara med och se hur de jobbar på Model Lab! Det ska bli riktigt spännande och jag ser fram emot det :) 

Nu måste jag hoppa in i duschen innan jag ska äta och packa! Ha det bra :)
 

Kommentarer

Postat av: nicco

Publicerad 2013-02-14 19:25:25

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna filmen "modig", så kika gärna in och se om det är något för dig :)

http://lifeofnicco.blogg.se/category/tavlingar-pagaende.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela