The life of a student

Bodypump!

Publicerad 2013-03-11 17:52:07 i Allmänt

Idag tränade jag faktiskt, för första gången på jättelänge. Jag köpte ett månadskort igår då jag inte kommer hinna träna så mycket innan jag åker till USA.
 
Självklart fick jag för mig att maxa och köra way over my limit men det kommer nog kännas skönt i kroppen imorgon. Ska bli spännande också att se hur jag orkar med två danslektioner senare också! Men det funkar säkert haha. 
 
Det har för övrigt varit sjukt fint väder de senaste dagarna, med sol och blå himmel. Dock har det varit sjuuukt kallt! Cirka 10 minusgrader är inte så där superskönt när man varit bortskämd med 5-10 plusgrader några dagar innan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela