The life of a student

"VÅR"

Publicerad 2013-02-27 16:54:48 i Allmänt

Idag har det (och är fortfarande) så där fantastiskt fusk-vår väder. Blå himmel och sol hela dagen, och att den ännu är uppe när klockan snart är 17 är ju helt underbart. Jag kom nyligen hem från Torshälla där jag varit hos Evas kroppshälsa för en ansiktsbehandling med peeling, ansiktsmask och ansiktsmassage, fint! Min vårjacka fick följa med för det var så fint väder. Hade dock stickad tröja och halsduk också så jag frös inte alldeles mycket :)
 
Nu är det bara att hoppas på att vädret håller i sig. Februari är ju faktiskt snart slut och vi går snart in i en vårmånad! Hoppas pollenhalten håller sig relativt låg dock.
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-03-04 10:36:11

vad fin jacka! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela