The life of a student

Tävlingsträning osv

Publicerad 2013-02-24 16:34:25 i Allmänt

Så sjukt längesedan, jag har inte tävlat sedan sept. 2011 och jag börjar faktiskt sakna det en aning! Så jag var iväg på lite teknikträning idag, och det är ganska skönt att det mesta sitter i muskelminnet ändå haha. Nu håller jag nästan tummarna för att ingenting oväntat ska dyka upp, t ex att jag ska flytta till en annan stad för jobb eller liknande, för jag vill kunna tävla igen i september.
 
En annan grej som var längesedan var scouterna haha, jag var en sådan ett tag när jag var mindre, och häromdagen hittade pappa mina två fickknivar jag haft under min tid i kåren. Ganska roligt att se dem!
 
 

Kommentarer

Postat av: Madeleine Jonsson

Publicerad 2013-02-24 23:36:38

Hoppas det har gått bra i Göteborg med fotograferingsjobbet, låter ju riktigt spännande :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela