The life of a student

Jobb och sånt

Publicerad 2013-02-26 00:00:55 i Allmänt

Jag fick erbjudande om jobb hos Model Lab, dock inte i Göteborg utan i Sundsvall. Det skulle innebära att jag åker dit på torsdagar och hoppar in i turnébussen, jobbar fre-sön och åker sedan hem förmodligen på måndagen. Alltså skulle jag vara hem-hemma endast på tisdagar och onsdagar och för mig personligen skulle det inte fungera. Så jag tackade nej helt enkelt, och inte bara pga den anledningen utan det var andra faktorer som spelade in också.
 
Dock har jag sökt ännu ett jobb, på the Studio (som har liknande koncept). Jag såg nämligen att de söker fotografer i Stockholm! Så jag tänkte, varför inte? Det är närmare dessutom, tar bara en timma med tåg, och så blir det billigare såklart! Så personligen skulle det nog passa bättre för mig :)
 
Nu har jag fastnat lite för Sims 3 och har spelat det nästan hela dagen.. Haha. Det är tyvärr rätt beroendeframkallande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela