The life of a student

Måndag

Publicerad 2013-01-28 10:22:47 i Allmänt

Jag kom faktiskt upp skapligt idag, otroligt nog. Har ätit frukost och till och med diskat lite! Ska alldeles strax göra mig iordning för att gå till AF, hoppas på att det inte är en megakö men det lär det nästan vara eftersom det är måndag idag. Sedan blir det att hjälpa till på en lektion på JB.
 
Ikväll är det dans igen! Dansade jazz igår och jag hade nästan glömt hur ansträngande det var haha. Jag har faktiskt träningsvärk i låren idag men det är skönt. Ikväll blir det ragga!
 
Det blir till att lägga sig tidigt ikväll också, imorgon förmiddag åker jag till Göteborg för ett par dagar!
 

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2013-02-06 22:13:32

Då söker du nog snett! Testa igen så borde det funka. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela