The life of a student

Påbörjat packningen!

Publicerad 2013-01-14 16:33:23 i Allmänt

På lördag, då flyttar jag tillbaka till Eskilstuna igen. I förra veckan ringde jag till studievägledaren på universitetet och anmälde studieavbrott, då jag har tillräckligt med högskolepoäng för att få fortsatt studiemedel när/om jag ska ta upp studier igen. Dock har jag inte tillräckligt med hp för att fortsätta med B-kursen på det program jag läser just nu men ska jag vara helt ärlig så skiter jag fullständigt i det.
 
Annars har det egentligen inte hänt så mycket. Jag har bestämt mig för att när jag flyttat hem igen ska jag ta tag i träningen igen och gå ner de kilona jag plockat på mig (jag har gått upp 14 kg på mindre än 2 år kan jag berätta, jag vill gå ner 10 kg av dessa - främst genom träning och bättre kost. Till exempel ska jag sluta med läsk och oboy, de största bovarna) och jag ska även börja med dansen igen som jag har saknat otroligt mycket.
 
Nytt år, nya tag. Min start på året kunde ju i alla fall varit bättre men det kan ju bara gå uppåt just nu i alla fall, hoppas jag!
 
(så här såg solnedgången ut igår eftermiddag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela