The life of a student

Flytt, igen

Publicerad 2013-01-18 21:46:52 i Allmänt

Imorgon flyttar jag alltså hem till Eskilstuna igen :) jag har packat hela dagen och har än så länge fått ihop sammanlagt 8 kartonger, 3 sopsäckar och en stor resväska, och än så länge är jag inte riktigt klar haha. Har tagit en liten paus med en pizza och lite Pokémon.. Det är helt sjukt vad grejer jag har egentligen, det kändes verkligen inte som att jag hade med mig så här mycket hit. Liksom, ju mer jag packade desto mer småprylar tycker jag det ligger här och var haha. Det kommer sluta med att jag slänger ner allt småskit i mindre resväskor imorgon, helt enkelt. Får se om jag hinner med en dusch ikväll också, annars får jag ta den imorgon bitti!
 

Kommentarer

Postat av: Cornelia Nilsson

Publicerad 2013-01-22 02:17:38

Åh pizza lät typ för gott.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela