The life of a student

Eh ja hej

Publicerad 2013-01-09 00:10:51 i Allmänt

Jag har inte varit särskilt aktiv någonstans på sistone, varken här eller på instagram eller så. Jag har bara inte brytt mig om jag ska vara helt ärlig :) Jag har heller inte gjort något särskilt egentligen. Jag har varit hemma i Eskilstuna för det mesta. Jag var ju här över jul och nyår, åkte till Örebro en sväng och gjorde en omtenta (som det för övrigt kändes som att det gick ganska bra på, peppar peppar), därefter åkte jag tillbaka till Eskilstuna och nu kommer jag stanna här till tidigast söndag denna veckan :) det är egentligen två tentor nästa vecka men om jag har räknat och tänkt rätt så kan jag helt enkelt skita i dem, vilket känns ganska skönt med tanke på vilket kaos det är i mitt huvud och jag för tillfället inte får in någonting där!
 
Söka jobb ska jag göra. Om någon har tips så tar jag gladeligen emot dem! Jag flyttar ju tillbaka till Eskilstuna snart, arbetslös och sånt så ett jobb kan behövas. Skriva in mig på arbetsförmedligen hade jag (tyvärr) tänkt att jag ska göra också, det är lika bra liksom. 
 
Idag har jag faktiskt inte gjort något produktivt. Eller okej lite i alla fall, jag har faktiskt pluggat ett kapitel. Annars har jag bara spelat Skyrim haha.. :(
 
Imorgon hade jag tänkt att jag ska hälsa på på John Bauer och störa dem där!
Nu ska jag fortsätta mitt lilla Disneymaraton, började igår kväll och tittade på Lady och Lufsen, Alice i Underlandet och Bernard och Bianca. Hann börja på Micke och Molle men somnade mitt i så ska fortsätta på den nu c: natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela