The life of a student

White party

Publicerad 2012-09-06 16:04:46 i Fester/aktiviteter

Som sagt. Igår var det fest igen! Jag klädde mig vitt (med svarta shorts) och tog bussen till universitetet. Igår var det så kul, för man kunde se vilka på bussen som skulle till uni, för de hade någon vit skjorta, blus, klänning, linne osv. Oftast med en systemet-påse i handen!
 
Det förfestades i Röda Paviljongen. Det var så skönt ute egentligen, för det var soligt så det var mysigt. Men så fort solen försvann blev det svinkallt och man frös röven av sig! 
 
För att hålla tempen uppe lite grann gick vi en tipspromenad där våran grupp kom på fjärde plats (av 12). Men vi är bäst ändå såklart! Därefter blev det chill inomhus med musik, dans och dricka. 
 
Till sist rörde vi oss mot bussen. Alla klämde ihop sig på en buss. Folk satt i varandras knän så det var väldigt fullt.. Busschauffören var skitsnäll dock, vi belönade honom med att sjunga "Vår busschaufför". 
 
När vi var nere på stan drog sig alla mot Ritz. Det var bättre musik igår än i tisdags, och det var roligare på något sätt. Men ändå orkade jag inte vara kvar till längre än halv ett. Det var väl lika bra för jag skulle ändå upp halv åtta imorse... Inte lika kul!
 
Ikväll blir det grillkväll/picknick + uttagning av morgondagens beachvolleyball! Hinner med lite mys med katten och att äta snabbt, och en liten dusch vore trevligt också, innan jag ska iväg igen.
 

Kommentarer

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2012-09-06 16:23:39

Jag visste att du är en Catwoman innerst inne...=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela