The life of a student

Sista nolleaktiviteten

Publicerad 2012-09-30 12:37:09 i Fester/aktiviteter

Som sagt var finsittningen igår vilket var som ett stort "avslut" på hela nolleperioden. Lite trist! Men vi lär fortfarande styra upp saker (hoppas jag).
 
Jag hade på mig en jättefin klänning från Gina Tricot, och det var minst 3 andra under kvällen som också tyckte den var det, då de själva hade den klänningen haha. Lite snopet att se någon annan ha en likadan klänning som en själv, men ja. Är det Gina Tricot så får man ju ta det helt enkelt :) Jenniina fixade mitt hår (jättemycket tack ♥) och jag sminkade mig själv. Sen på fötterna hade jag mina Jeffrey Campbell Lita med spets! Dock bytte jag till converse innan vi drog ut på Strömpis haha.
 
Maten var lite halvtjaskig. Dock var efterrätten suuupergod! Och middagsunderhållningen var rätt underhållande. Jag är nöjd i alla fall!
 
Sen fick jag min första fanboy igår också. Jag, Jens och Cornelia stod vid busshållplatsen och jag frågade Jens när han tror att spelet kommer (vi beställde ett spel från ebay) och den lilla killen "råkade" höra och frågade vilket spel, och när jag sa Zelda: Ocarina of time fick jag en high five. Yay!
 
Nu ska jag göra frukost.
Mamma och pappa kommer senare så ska jag få lite mer möbler, funderar på om jag ska baka någon kladdkaka eller något sådant c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela