The life of a student

Pluggpluggplugg

Publicerad 2012-09-10 21:03:42 i Allmänt

Jag har pluggat, en hel faktiskt. Jag missar nollningsaktiviteter osv men just nu känner jag kanske att det är viktigare med studierna, att hålla takten uppe och sånt! Nu känns det rätt bra, än så länge :)
 
Idag hade jag LAB i neoformalism imorse (fråga inte vad det är, för det är svårt att förklara) och efter det ingenting förrän 15:15 då vi hade en filmvisning: Blaze Foley - the duct tape messiah. Se den! 
 
Hur som helst. Jag tänkte bara visa att jag lever, haha. Jag ska äta lite nu och sen hoppa in i duschen, eller om jag gör tvärtom :) Har busat lite med katten idag också!
 

Kommentarer

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2012-09-11 15:09:18

Ser ut som hon är uppspikad på väggen...Därför hennes förvånade uttryck =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela