The life of a student

Måndagshappenings

Publicerad 2012-09-17 20:24:32 i Vardagligt

Idag har jag fixat lite till med min "hörna" (bilder kommer så fort det känns mer fixat, kartonger är undanplockade osv) och spanat över baksidan dit mitt fönster vetter. Ett partytält har nämligen blåst omkring lite hur som helst. Det började hos grannen det förmodligen tillhör, och där hade det legat uppochner sedan Jens var här sist och kollade för 3-4 veckor sedan, och igår blåste det in till bakgården bredvid! Idag blåste det lite till och den for nästan över till en tredje granne. Han fick i sin tur nog och släpade tältet tillbaka till sin rättmätige ägare!
 
När jag skulle göra lunch idag testade jag göra omelett med EasyDelight från Tupperware! Superenkelt, och det passade mig perfekt eftersom jag ofta misslyckas med omelett och det slutar med att jag gör någon form av äggröra istället.
 
Ooooch just nu sitter jag och lyssnar på the Milk Carton Kids - There by your side och är allmänt mysig! Sitter med ansiktsmask som luktar socker (för det är sockerrörsextrakt) och är rosa så det ser ut som enhörningssperma om jag får säga så. Dessutom dricker jag thé och äter kakor, usch vad tjejig jag är!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela