The life of a student

Lugn dag

Publicerad 2012-09-08 23:44:47 i Fester/aktiviteter

Även om det var festligheter idag också så har jag tagit det rätt lugnt. Jag har piercat mig (!!!!!!!!), varit hemma hos Jenniina en minisväng, varit hemma och tagit det lugnt (när jag borde ha pluggat, skäms) och så har jag varit på förfest och Strömpis. Okej, jag har väl kanske inte tagit det lugnt men den här dagen har känts rätt lång så det känns ändå som att jag hunnit med en hel del faktiskt!
 
Jag piercade i alla fall en medusa, på India inne på Vågen här i Örebro. 500:- kostade det + något munskölj... 
 
Under förfesten idag så var jag sjukt trött och otaggad, kändes bara som att jag drog ner stämningen med min blotta existens haha. Vi åkte sedan in till stan för att fortsätta på Strömpis. Jag hade tänkt åka hem där egentligen men jag tänkte att jag drar ut ändå, det var ju ändå gratis liksom (med nollebrickan). Jag var väl där någon timma eller något sånt sen blev jag alldeles för förbannad för att jag skulle kunna ha roligt. Liksom, det var så trångt, så alla backade/dansade in i en. Jag var mest rädd för att jag skulle få en smäll på munnen och jag skulle få problem med piercingen eller nåt.
 
Nu är jag i alla fall hemma, ska väl fixa nåt att äta och bara ta det lugnt, ska bli skönt att sova under duntäcket senare vill jag lova!
 

Kommentarer

Postat av: agnes

Publicerad 2012-09-08 23:58:15

skitsnyggt pau!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela