The life of a student

I let this picture speak for itself.

Publicerad 2012-09-19 23:08:01 i Äventyr

 
Typ så kände jag när jag hade läst klart allt som skulle läsas till dagens föreläsning. Mufukka.
 
Hur som helst.
Efter föreläsningen (som slutade ca en timma tidigare än uträknat, yay) åkte jag och Jenniina till Marieberg. Jag köpte lite födelsedagspresenter och hittade även den perfekta klänningen (för mig). Jag ska ha den på finsittningen nästa helg tillsammans med mina Jeffrey Campbell! Kommer dock ha med converse eftersom vi ska till Frimis eller om det var Strömpis efteråt.. eheheh..
 
Just nu sitter jag här och dricker thé som vanligt. Jag är ensam hemma och har ingen aning om när de andra kommer :) de for iväg på ful-/filt-/komsomduinteärsittningen! Vet dock inte om de skulle följa med resten ut på krogen eller inte. Det går ju liksom inga nattbussar!
 
(gina tricot, 299kr)
 
Ignorera mitt ansiktsuttryck. Men seriöst. Den är perfekt! Förutom transparant lager är det även slits på båda sidor, och herregud. Kolla ryggen! Ryggen för fan!

Kommentarer

Postat av: Tony

Publicerad 2012-09-20 12:58:22

Tack :) Gillar när bilderna är rätt mjuka i svärtan så kör rätt mkt på det!

Och dom är rätt nya för mig med, hade bara hört typ 2 låtar innan men inte reflekterat över att kolla mer sen insåg jag att typ alla deras låtar var jättebra! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela