The life of a student

How about no?

Publicerad 2012-09-21 16:21:00 i Vardagligt

(så lät det imorse)
Jag ville bara inte gå upp, men det vill jag ju aldrig så det har ju ingen roll överhuvudtaget. Jag har varit förkyld i lite drygt en vecka nu, men som tur är börjar det lätta. Fortfarande en del snorig och förkyld och sånt där gosigos men jag tror att mycket har försvunnit tack vare min överkonsumtion av thé!
 
Hur som, jag duschade och sånt där vardagligt tjafs och tog sedan bussen till skolan för att jag är så himla lat! Idag var det en föreläsning om CDA (critical discourse analysis), och även om jag läst några kapitel om det, och nu haft föreläsning om det så har jag fortfarande inte en blekaste aning om vad det är... Någon som vet, pls?
 
Idag är jag hipster också, med jeansskjorta, pilotglasögon och osminkad, typ. Hej.
 
Vi ska förresten åka och kika på en soffa idag!!!!!!111!! Ganska spännande faktiskt. Dock har vi ingen TV eller något (än) men vi har en soffa i alla fall, which is nice. 
 
 
Förresten har jag nog den fetaste dansabstinensen någonsin. Hur ska jag klara mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela