The life of a student

"Hemma"

Publicerad 2012-09-23 21:06:03 i Vardagligt

Det känns så konstigt att säga att jag ska "hem" till Örebro eller att jag glömde någonting "hemma", i Örebro. Mitt hem är fortfarande i Eskilstuna, tycker jag :( haha. Home is where your heart is osv.
 
Jag är i alla fall tillbaka i Örebro nu, eller ja för en timma sen om man ska vara petig. 
Ska alldeles strax hoppa in i duschen innan jag ska äta kvällsmat! Blir till att sova rätt tidigt ikväll, börjar 10:15 imorgon :(
 
Igår firade vi som sagt främst min moster Malin och hon hade gjort en jättegod tårta! Mums. Sen på kvällen mötte jag upp Jenniina så drog vi ut och dansade järnet på Le Grande, det var riktigt kul!
 
Ooooooch idag har jag bara tagit det lugnt.
 
Hoppas alla haft en bra helg :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Cornelia Böhm

Publicerad 2012-09-24 09:34:22

Jag dog lite när jag såg den där tårtan :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela