The life of a student

En trevlig dag!

Publicerad 2012-09-25 21:31:00 i Äventyr

Idag har det minst sagt hänt en del! Förutom PM-handledning 11:15-11:30 (som gick riktigt bra!) så blev det en liten föreläsning ang. PM, uppsats och rapport (inget märkvärdigt).
 
Efter skolan åkte jag och Jenniina ner på stan för att köpa hårfärg, råkade komma ifrån stan med en tatuering. Lite spontant sådär! Gick dit för att kolla om de hade en ledig tid nu i veckan, men de kunde köra redan när jag var där så jag gick ut för att ta ut pengar och sen var det bara att tuta och köra.
 
Efter den sessionen belönade jag mig med en kebabtallrik innan vi åkte hem till Jenniina för att färga mitt hår hihi. Så ja, en dag i förändringens tecken kanske man kan säga?
 

Kommentarer

Postat av: MADDISENJ

Publicerad 2012-09-26 11:04:20

Spännande, ska bli kul att få se hur den ser ut :D Hur går det för dig borta i Örebro tjejen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela