The life of a student

Den legendariska pubrundan

Publicerad 2012-09-05 16:36:10 i Fester/aktiviteter

Så, igår var vi ute ett gäng på pubrunda. Vi hann med fyra krogar inklusive nattklubb där vi stannade längst, jag stannade där i typ tre timmar. Så vi började på Rockbar, vilket var jättenice, och chill. Sedan gick vi vidare till Wobbler Lounge där bartendrarna mest verkade stressade. Därefter gick vi till Satin, lite mer nattklubbskänsla men det var inte så stora dansgolv. Till sist rörde vi oss mot Ritz där alla sektioner skulle vara och fyy vad kul det var! Alla öste och var glada. Dock var det supermycket folk så det gick knappt att röra sig om man inte stod ute på kanterna, tyvärr. Billig öl och cider var det hela kvällen/natten, och vi hade gratis inträde med nollebrickorna!
 
Ikväll är det fest igen, white party. Man ska då klä sig i vitt men jag kommer (tyvärr) ha svart underdel haha. Har liksom inget vitt att ha på benen... Det blir lite förfest med sektionen och sedan drar vi oss mot Ritz! Får se hur länge jag är kvar dock, jag börjar nämligen 9:15 med en filmvisning (the Hurt Locker) imorgon :( haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela