The life of a student

Dåligt med uppdatering

Publicerad 2012-09-03 18:08:15 i Äventyr

Jag har helt enkelt varit FÖR upptagen! Jag har haft kul och jag har levt. Det är underbart och jag trivs faktiskt riktigt bra här. I fredags var det som sagt färgfest och vi var röda. I lördags var det togafest och vi var romare. I söndags var det mys med bio och godis. I dag började allvaret på riktigt. 
 
Idag var det alltså en liten allmän information om HumUS (instutitionen för Humaniora osv) och därefter hade jag en form av håltimma till 13:15. Jag, Jens och Cornelia åkte ner på stan en sväng för att köpa käk och driva omkring lite innan vi åkte tillbaka till campus. Sedan var det alltså dags för kursintroduktionen. Allting verkar intressant och samtidigt är jag bekant med vissa delar, semiotik till exempel, så det känns bra. 
 
Nu sitter jag i alla fall hemma, ska läsa lite grann inför onsdagens allvar och första riktiga föreläsning om neoformalism. Det kan bli ganska spännande. 
 
1. tidig morgon - not my cup of tea. | 2. nolla i stadsparken | 3. andra nollor i stadsparken. | 4. överlevande från fredagens färgfest. | 5. taggar togafest. | 6. togafest

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela