The life of a student

Borta bra men hemma bäst

Publicerad 2012-09-13 23:03:08 i Vardagligt

Idag gick jag upp ganska tidigt, vid 9-9:30 nånting haha. Det var tänkt att jag skulle vara på uni runt kl 11 för att vi skulle fortsätta med grupparbetet om en formalistisk analys. Sagt och gjort så var vi klara ganska skapligt, så jag satte mig och läste lite kurslitteratur innan det var dags för LAB i semiotik! 
 
Därefter åkte jag ner på stan, mötte upp Jenniina och vi gick och käkade kebab! Mums. Vi ska skriva någon recension på de olika kebaberiorna vi besöker, så att vi vet vad som är bäst haha. Tyvärr så kommer ingenting slå Kebabhuset här i Eskilstuna så!
 
Efter att vi hade varit runt på stan ett tag så åkte jag hem och packade lite. Peppade att åka hem! Åhh vad skönt att få komma hem. Just nu sitter jag faktiskt i MIN säng i MITT rum och dricker lite thé! Är hostig och lite halvt förkyld så, peppar peppar, hoppas på att jag blir bättre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela