The life of a student

Uppe med tuppen

Publicerad 2012-10-06 08:58:56 i Allmänt

Nästan. 
Jag ska snart äta en jättestadig frukost (för en gångs skull) så att jag orkar med pluggandet. Jag lär förmodligen plugga hela tiden idag, förutom när jag ska tvätta mellan 13 och 16, där emellan blir det nog lite TV-spelande faktiskt. Testade KoA: Reckoning igår kväll lite snabbt, och fy vilken knasig styrning och kamera spelet har, typ jätteseg först sen KA-BLAM hinner det "ifatt". Oh well, ska väl vänja mig någon gång i alla fall.
 
Idag är det jättefint väder, och jag måste plugga. How funnnn.
Igår kväll hade jag en romantisk middag på tu man hand med mig själv, det var jättetrevligt och jag lärde känna mig ännu bättre än innan. Jag tror jag är kär, det riktigt pirrar i magen när jag tänker på mig själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela