The life of a student

Stockholm

Publicerad 2012-10-21 22:21:43 i Allmänt

Den här helgen igen! 
 
Idag gick pappa, Olle och jag runt på Fotografiska och kikade på utställningarna, och så åt vi en dundergod brunchbuffé. Det är nog den absolut godaste buffé jag någonsin ätit.. Haha sååå god!
 
Efter en sväng på Fotografiska skjutsade pappa mig och Olle ner på stan, vi skulle ta en liten fika innan jag satte mig på tåget hem till Örebro. Det var väldigt kul att tåget var typ, fullt. Så jag fick sitta på golvet!
 
Nu är jag då hemma, ska strax äta något och läsa lite inför föreläsningen imorgon. Packa upp ska jag göra, så blir det att sova tidigt sedan.
 

Kommentarer

Postat av: sanna hyvärinen

Publicerad 2012-10-22 13:37:15

din adress :)?

Svar: Ja, vart ska jag skicka min adress? Vill inte skriva den som en kommentar på din blogg :P
None None

Postat av: sanna hyvärinen

Publicerad 2012-10-22 14:16:43

Du kan skriva den som en kommentar, jag måste ändå publicera innan den ska synas på bloggen! :)

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela