The life of a student

Städdag

Publicerad 2012-10-30 20:18:33 i Allmänt

Förutom att jag var på skolan en stund i förmiddags för gruppövningar, så har jag idag tittat på en Star Wars-film och städat! Jag har verkligen storstädat. Rensat bland papper/reklam, satt in fakturor i pärmen, plockat undan massor och framför allt ställt undan de kartonger som fortfarande stod kvar efter flytt. Lagt över diverse grejer från en kartong till en annan så att jag kan slänga lite andra kartonger. Blev precis klar med dammsugningen!
 
Imorgon ska vi slänga massa skit, främst kartonger som fortfarande är kvar i hallen efter flytten. Dessutom blir det till att ta tag i disk och försöka ta sig iväg och panta :) Ingen kommer vara hemma i helgen (eller ja, jag kommer hem igen på lördag) så det är lika bra att få allting gjort nu!
 
Nu återstår bara en maffig kvällsmat (hungrig) och en sväng i duschen. Förmodligen blir det en till Star Wars-film också :) Imorgon ska jag ner på stan och köpa Assassin's Creed 3! Hurraaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela