The life of a student

Produktivt

Publicerad 2012-10-06 22:34:45 i Allmänt

Idag gick jag som sagt upp tidigt, gjorde en någorlunda stadig frukost och satte mig sedan och pluggade. Körde på till kanske halv ett sedan sorterade jag tvätt :) Hann köra 3 maskiner idag, men jag hade säkert klämt in en till om jag haft lite mer tvätt haha. Medan tvätten tvättades satt jag och unnade mig lite TV-spelande, blev kanske sammanlagt 1-2h, så där lagom mycket under en pluggdag.
 
Efter att jag hade hängt tvätten tog jag en mellis och satte mig sedan och pluggade igen i några timmar, innan min hjärna fick någon form av meltdown och jag gjorde bara massa slarvfel när jag skrev. Dumt tycker jag!
 
Till slut gav jag upp, gjorde någon form av middag och tittade på Sweeney Todd: the demon barber of Fleet street (älskar den filmen, en av mina absoluta favoriter).
 
Nu har den precis tagit slut, så ska nu vika min tvätt och eventuellt diska lite innan jag hoppar i säng! Upp halv sju imorgon. Uscha. Men det är det värt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela