The life of a student

PM-skrivning

Publicerad 2012-10-03 15:47:51 i Allmänt

Det är vad dagen hittills har bestått av! Började med PM-handledning vilket kändes väldigt positivt, och sedan satt vi till ~13:30 och skrev, vilket jag tycker gick bra. Ska jobba med det imorgon och på fredag också! Puh.
 
Efter skolan kilade jag ner på stan. Jag hade lagt undan ett par skor jag ville ha, testade dem igen men så hittade jag ett par andra jag ville ha mer... Så det blev dem! Köpte en bok gjorde jag också, så nu har jag äntligen Lars Keplers Eldvittnet. Dock vet jag inte hur jag ska göra... Förutom den som är ny att läsa så är jag just nu inne i Sagan om de två tornen, plus att jag har 3 olästa böcker av Koontz, plus två andra olästa pockets... haha. (och utöver det kurslitteratur).
 
Ah well. Nu ska jag göra iordning lite sås till maten 8) haha. Ha det braa~
 
 
Förresten igår trillade det ner en rolig sak i brevlådan. Nämligen the Legend of Zelda: Ocarina of time! Woop. Dock kan jag inte spela det, än. Det är någon helt annan "version" så den passar inte ordentligt i konsolen <.< så får beställa en adapter också haha. Men vad gör man inte ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela