The life of a student

Lugnt nu

Publicerad 2012-10-28 13:57:26 i Allmänt

Gick upp och käkade frukost för typ en timma sen så jag har inte riktigt hunnit vakna till egentligen, har världens träningsvärk i benen :( 
 
Igår hade jag minst lika kul som i fredags, även om det blev sjukt mycket kaos i garderobskön. Jag förstår inte varför folk tycker det skulle löna sig med att pressa på, man kommer ju inte direkt fram särskilt mycket snabbare, och folk blir ju bara förbannade :')
 
Oh well, min Lady Vader blev minst lika uppskattad som i förrgår.
Lite halvjobbigt är det att jag får skavsår under ena ögonbrynet från hjälmen, det ser ut som en piercing gone wrong.
 
Idag blir det att chilla till max med pepparkakor, cola, glass, film och kanske lite spel! Mys.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela