The life of a student

Lite inaktivt, tyvärr

Publicerad 2012-10-11 09:28:16 i Allmänt

Men räds icke! Eller nåt... Anledningen till det är att jag inte haft någonting särskilt att berätta, då i princip det enda jag har gjort de senaste dagarna är att plugga, spela tv-spel eller sitta här.
 
Jag har blivit frälst med tumblr, men den kommer jag inte ge ut, än :) den får vara min lilla hemlis än så länge. 
 
Imorgon är det första tentan, på delkurs 1. Sedan nästa vecka är det deadline för PM och ett seminarium på det kommer hållas på torsdagen, om en vecka från idag alltså. Därefter är första delkursen slut! Yay. Helgen därefter kommer jag åka hem till Eskilstuna och ta en sväng till Fotografiska i Stockholm. Christer Strömholm kommer ha en utställning där, och det är en fotograf som inspirerar mig så det ska bli  spännande.
 
Här får ni en skruttig cambild så länge (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela