The life of a student

Helt okej

Publicerad 2012-10-01 21:11:39 i Vardagligt

Fast ändå inte.
Jag gick upp någonstans mellan halv åtta och åtta imorse. Någon gång där emellan väsnades någon med en grästrimmer precis utanför. Inte världens bästa uppvaknande! 
 
Jag åkte till skolan ganska tidigt, för att jobba med min PM-grupp. Vi har faktiskt kommit en bra bit (tycker jag) och hittills känns det bra (tycker jag)! Förhoppningsvis blir den klar denna vecka så kan man fokusera på tentaplugg nästa vecka istället.
 
Annars idag har det varit rätt segt. Har jobbat lite med PM-arbetet, plockat upp skrivaren, möblerat lite till, lagat mat, läst lite Sagan om Ringen, lyssnat på musik. Sånt där som man alltid gör liksom.
 
Bara för att jag inte har någon up-to-date bild att slänga upp så bjuder jag på de här fula molnen som var utanför fönstret för några dagar sedan:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela