The life of a student

Håll ut, det är snart slut

Publicerad 2012-10-17 14:30:26 i Allmänt

Imorgon är det sista delen av första delkursen, sen är det slut. Det är ett PM-seminarium där vi i PM-grupperna ska opponera oss mot de andra PM:n som skrivits. 
 
Direkt efter det seminariet (som slutar 12, asnice!) ska jag direkt till tågstationen och åka HEM! Ska bli så sjukt skönt faktiskt. Få släppa skolan ett tag, även om jag måste ta med mig en bok hem och läsa 2 kapitel (40 sidor, det är ju ingenting). 
 
Helgen blir riktigt nice tror jag, jag känner på mig det i alla fall. Förhoppningsvis blir det någon form av utgång (är sjukt pepp på att dansa) och så blir det brunch och gå runt och kika på utställning på Fotografiska på söndag! 
 
Nu ska jag göra någon form av mat, ha en bra dag :)
 
Igår hämtade jag förresten ut ett paket, i det låg det ett objektiv jag köpt av en vän! Han var så gullig och skickade med den här fina teckningen i paketet, som påvisar hur ensam jag är. Och blev fett glad för ett paket. Eller någonting. Hur som helst, objektivet var ett Sigma 17-70mm/f2.8 Macro HSM, och det första jag lade märke till var närgränsen, det andra jag lade märke till var omfånget. Helt fantastiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela