The life of a student

Första tentan

Publicerad 2012-10-12 10:39:22 i Allmänt

Den kändes inte bra alls. Jag har pluggat så mycket jag kan men ändå liksom, orkade jag inte. Blä, ville ligga kvar i sängen och bara skita i tentan haha. Jag förstår verkligen inte hur jag kommer orka?

Men men. Det är ganska skönt att ha varit uppe tidigt. Nu har jag varit aktiv i 4 timmar och halva dagen har ju inte ens gått än. Ska äta en andra frukost (like the hobbit I am) så att jag piggnar till ännu lite till.
 
Ikväll blir det förmodligen kåren eller tentafest någonstans. Funderar på att sova en sväng mitt på dagen haha, heeelt slut. Jag vet inte vad som hände med tentan. Fy. 
 
Jag förstår förresten inte varför rumskompisen Jens lät så ironisk när han sa att jag såg pigg ut..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela