The life of a student

Ensamtid

Publicerad 2012-10-05 12:20:07 i Allmänt

Jag kommer vara rätt mycket själv i helgen! Både Jens och Cornelia åker iväg, plus att Jenniina åker hem till Eskilstuna över helgen. Funstuff! Ska skämma bort mig med ansiktsmask och massa godsaker. Förhoppningsvis hinner jag med lite TV-spelande mellan varven tentaplugg.
 
Gick upp jääättetidigt idag för att skriva på PM:et. Det känns så jäkla bra att vi så gott som är klara. Det är lite småjusteringar, och så ska en korrekturläsning göras men utöver det går det finfint! Det bästa är ju att det inte ska lämnas in förrän den 15:e så nu kan man för tillfället lägga det åt sidan och fokusera på tentan istället som är nästa fredag. 
 
Jag kommer som tur var inte vara ensam heeela helgen. Jag ska faktiskt till Stockholm på söndag! Wooh. Ska dels till Buttericks och Scifi-bokhandeln (såklart) men ska även besöka en vintage-loppis! Kommer bli askul tror jag. Hoppas på tur med vädret *peppar peppar*
 
Jag just nu:
Nu kanske det syns förresten, att jag fått dit en till Expedit-hylla så nu har jag lite mer avskärmat till resten av vardagsrummet! Fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela