The life of a student

Det blev visst hemmachill istället!

Publicerad 2012-10-12 22:15:52 i Allmänt

Jag har (fram tills ungefär 10 minuter sedan) spelat lite Assassin's Creed II, vilket enligt mig lätt är det bästa spelet i hela AC-serien. Åt kebabtallrik från Campuspizzerian gjorde jag också, och druckit lite cider haha. All by myself liksom. Men jag lider inte! Sådant kan vara skönt också (: idag var jag inte särskilt pepp för att gå ut, särskilt inte när man har en hjärna som redan är av mos efter allt tentapluggande. 
 
Nu sitter jag i alla fall här, ska chilla lite till :) förmodligen blir det att läsa lite ur den spännande boken Eldvittnet, vilket är den tredje serien om kriminalkommisarien Joona Linna, skrivna av Lars Kepler. Den första boken; Hypnotisören, hade ju nyligen biopremiär och har Mikael Persbrandt i huvudrollen! Jag har inte sett den än, och vet inte om jag ska göra det heller. Jag har lite svårt att sätta mig in i att Mikael ska spela en finlandssvensk kriminalkommisare. Visst han passar säkert personlighetsmässigt, men jag vet inte hur det skulle gå när han ska bryta/tala på finska :D
 
Nej ni får ha en trevlig helg hörni. Det kommer nog jag :) Fast nästa helg blir nog trevligare!
 

Kommentarer

Postat av: sanna hyvärinen

Publicerad 2012-10-16 11:12:57

HEJ SNYGGO :) DU VANN EN TÄVLING PÅ MIN BLOGG! BEHÖVER DIN ADRESS! PUSS :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela