The life of a student

Assassin's Creed III

Publicerad 2012-10-31 21:49:25 i Allmänt

ÄNTLIGEN! Spelet som jag väntat på sååå länge är här. Jag var in till stan tidigare idag och köpte det (plus lämnade in CV ehehheh) och efter åkte jag direkt hem och började spela och HAÖIDGYSGDYAG vad bra det är. Lite synd dock att de ändrat smådetaljer men också förbättrat andra detaljer (sånt som gör att ett gamer-hjärta tar det där lilla extra skuttet av glädje). Något jag störde mig grymt på var att det ibland är för mörkt för att TV:n ska kunna urskilja detaljer, så ibland ser man inte ett dyft (får väl spela när det är becksvart i lägenheten, då kanske man ser lite bättre). Jag vill inte tänka på hur svårt det skulle vara att spela Skyrim...
 
Men men, det är inte det enda jag har gjort idag. Jag har pluggat lite och även packat för imorgon åker jag hem, och strax ska jag göra kvällsmat och kika på Star Wars!
 
Ha en bra Halloween allesammans :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela