The life of a student

Alla har vi våra dåliga dagar

Publicerad 2012-10-02 20:13:00 i Vardagligt

Och jag hade min idag!
Det började med att jag så sent som 10:30 kom på att jag heeelt glömt bort att maila det första utkastet på PM:et till våran handledare. Den var det deadline på kl 08:00 imorse så sååå sent kom den inte in. Det hade varit värre om det varit deadline vid midnatt. Usch, skärpning! Jag skäms i alla fall, det är ju trots allt universitet jag pluggar på nu.
 
Sen efter skolan åkte jag ner på stan för att titta till piercingen, den ser bättre ut och verkar läka som den ska (för en gångs skull) dröjde mig kvar på stan för jag kände för att leta efter skor men alla är så jäkla dyra! För att få ett par bra vinterkängor, måste man verkligen betala 800-900 spänn då? Jösses.
 
När jag väl skulle hem missade jag precis bussen så svängde in på ICA City för att handla, tror ni inte att jag missade bussen igen när jag precis kommit ut ur affären?  Suck~
 
Nu lyssnar jag på musik och tar det lugnt i alla fall. Imorgon blir det PM-handledning och därefter lite skrivande på PM:et, går nog säkert bra! Grupprum bokat osv så fungerar säkert asbra. 
 
Så här bitter ser jag ut idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela