The life of a student

Träning osv

Publicerad 2012-11-12 23:40:58 i Allmänt

Idag tränade jag för första gången på jag vet inte hur länge... Körde dock ett enkelt yogapass, så det var ganska lugnt och skönt! Tänkte testa på "Push & Lift" som tydligen är ett skivstångspass ungefär somo bodypump, vilket jag har kört förut :)
 
Härom natten fick jag för mig att klippa min sidecut, själv. Det gick väl sisådär haha. Jag fick ett par kala fläckar men det är väl inte så farligt I guess... Det hade kunnat vara mycket värre!
 
Strax är det dags för att sova i alla fall. Sista gruppövningarna i skolan imorgon, på fredag är det tenta på delkurs 2 och på lördag är det omtenta på delkurs 1.. Suck!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela