The life of a student

Tenta nr 1 avklarad!

Publicerad 2012-11-16 11:05:35 i Allmänt

Det kändes faktiskt bra måste jag säga. Den var uppbyggd på exakt samma sätt som de tidigare exempeltentorna läraren lagt upp så det var ganska förutsägbart vad som skulle komma på dagens tenta. Det enda jag inte svarade på var en och en halv fråga, kan man väl säga. Alltså en av dem var när man skulle skriva två exempel och jag skrev bara ett.. Oh well. 
 
Som sagt det kändes bra, om jag har rätt är väl en helt annan sak! :)
 
Nu tänkte jag äta en andra frukost, innan det är dags för mig att fortsätta plugga till morgondagens omtenta :) förhoppningsvis känns den lika bra då!
 
 

Kommentarer

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2012-11-16 11:58:58

Duktig du är!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela