The life of a student

Svullen läpp och sånt

Publicerad 2012-11-07 17:29:52 i Allmänt

Jag har inte bloggat på ett tag, men det är för att det egentligen inte har hänt någonting särskilt. Denna andra delkurs som vi håller på med nu i skolan börjar lida mot sitt slut, då vi har tenta nästa vecka och veckan därefter har vi gruppredovisningar. Rätt skönt egentligen att den snart är slut men allting har gått så himla fort!
 
Idag efter lite grupparbete åkte jag och Jenniina ner på stan, jag gick till piercingstudion för att kika på min vackra ankläpp (kommer till det sen) och så käkade vi. Därefter åkte vi till IKEA och jag hittade äntligen ett par ramar till mina vackra Star Wars 3D-posters!
 
Som sagt, svullen läpp. Igår när jag vaknade var min läpp extremt stor, och det gjorde ont. Idag har det i alla fall lugnat ner sig men det verkar som att det inte är någonting allvarligt, skönt det! Dessutom köpte jag ett par töjningar till hihi.
 
Så här såg det ut imorse:
 
Men så här såg det ut igår morse:
 
Mums...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela