The life of a student

SLUT!

Publicerad 2012-11-22 14:58:52 i Allmänt

Nu har delkurs 2 tagit slut, om jag inte måste komplettera/göra en omtenta det vill säga... Ganska skönt, men så börjar tredje delkursen på måndag och det verkar som att det är en monsterdelkurs.. Usch.
 
Jag har packat en del grejer, jag åker ju hem imorgon! "Börjar" dock dagen med en tatuering innan jag ska käka och så, så kommer pappa och hämtar mig sedan. På kvällen blir det chokladfest på Villa Etuna, verkar rätt nice! De kommer bjuda på choklad, och hela kvällen kommer gå åt till att hylla just chokladen! Helt underbart ju.
 
Igår köpte jag förresten lite nya téer från Indiska, och en jättesöt témugg!
 
Nu ska jag återgå till städningen innan jag ska laga mat och sånt.
 
Ha en fin jävligt grå och trist dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela