The life of a student

Rått och grått

Publicerad 2012-11-13 22:54:42 i Allmänt

Det har varit ganska trist idag. När jag gick upp imorse och även när jag drog till skolan var det dimma, men det har skymtats lite sol och blå himmel ändå!
 
Efter skolan hann jag hemåt en snabbis innan jag åkte ner på stan, Jenniina skulle tatuera sig och fy vad sugen jag blev på att göra ännu en :( blir nog en till inom snar framtid ;)
 
Nu har vi precis sett klart slutet på Sagan om Konungens återkomst här hemma, så jag ska väl snart gå och lägga mig känner jag, även om klockan bara är elva. Jag ska upp rätt tidigt imorgon, dels för att tvätta och dels för att plugga.. Urk.
 

Kommentarer

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2012-11-14 00:15:06

DU e duktig du <3 Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela