The life of a student

Plugg för hela slanten

Publicerad 2012-11-30 11:54:10 i Allmänt

Jag har haft en hel del att läsa de senaste dagarna, och har fortfarande en hel del kvar. Det jobbiga är att böckerna är ganska tröglästa och varje kapitel är på typ 30-40 sidor. Idag ska jag liksom läsa 7 kapitel... Och på söndag ska jag läsa 4 kapitel. Jag funderar på att dela upp dem lite, eller om jag ska ta med någon bok att läsa på tåget imorgon, om jag orkar.
 
Så ja, imorgon åker jag och Cornelia till SciFi-mässan i Stockholm! Ser verkligen fram emot det. Däremot ser jag inte fram emot att gå upp 5:30, då vi måste ta 6:50 bussen för att hinna med 7:56 tåget.. Ugh.
 
Idag ska jag även hinna slänga in lite städning också. Min lilla hörna ser ganska förjävlig ut nu 8)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela