The life of a student

Mjukstart

Publicerad 2012-11-15 09:45:49 i Allmänt

Idag vaknade jag hela fem minuter innan klockan och kände mig utvilad. Riktigt skönt i omväxling från förra natten när jag vaknade var och varannan timma... 
 
Eftersom jag har en lång dag med tentapluggande framför mig tänkte jag mjukstarta dagen lite. Jag håller på och kokar ägg nu så ska jag göra en fin frukost, och sen tänkte jag slänga på en ansiktsmask innan jag slänger in hela mig i duschen! Det blir bra det.
 
Ha en fin dag hörni!
 
 

Kommentarer

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2012-11-15 11:47:27

Hoppas att du är igång nu då så du inte låter mjukstarten blir för lång. Mår du bra annars? Kram

Svar: Jadå lilla mamma jag mår bra <3
None None

Postat av: Madeleine Jonsson

Publicerad 2012-11-15 13:27:43

Scary, jag gjorde exakt samma sak vilket typ aldrig händer :p haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela