The life of a student

Fotomässa

Publicerad 2012-11-25 15:06:21 i Allmänt

Igår gick jag upp så tidigt som 07:30 för att cirka en timma senare åka med pappa till Fotomässan i Stockholm. Det kändes som att det var färre montrar, och att bilduställningen var större i år, men det gjorde inte mig någonting! Jag kom därifrån med ett trebensstativ med kulled i metall, och en Lowepro kameraväska! Sjukt nöjd.
 
Dagens största "happening" var väl att jag vet lite säkrare vad jag ska göra med min framtid inom fotobranschen nu. Jag visade upp min portfolio för en lärare vid Berghs School of Communication, varav jag fick lite feedback, tips och vägledning, vilket var riktigt skönt!
 
Innan vi tog farväl till Älvsjö för denna gång åkte vi till en grekisk kolgrill i närheten och käkade, det var sjukt gott och det blev matoma deluxe på det, så jag somnade nästan i bilen på väg hem haha.
 
Senare på kvällen tittade pappa och jag på Total Recall, och även där somnade jag nästan!
 
Dagen till ära igår hade jag mitt kamerahalsband jag köpte på Malmamarken i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela