The life of a student

Födelsedag

Publicerad 2012-11-04 23:35:43 i Allmänt

Jag fyllde ju som sagt år i fredags, hela 20 år. Så nu är jag ingen liten tonåring längre!
Jag fick inte så många presenter, däremot fick jag väldigt bra presenter. Förutom det vanliga med pengar så fick jag en laptop (toshiba, jättebra och jag älskar den redan) och en retucheringsbok av Scott Kelby som är om professionell porträttretuchering! Har dock inte fått den "i handen" än utan den kommer på posten :)
 
I fredags drog jag ut på krogen, Villa Etuna, där det var halloweenfest. Jag träffade på många fina människor och jag körde på Lady Vader igen, som fick uppmärksamhet igen haha.
 
Med mig hem fick jag massa bullar och en tårta som blev över.. Så nu har jag lunch fixad för några dagar framöver.
 
Just nu sitter jag och tittar på film, har betat av Tim Burtons Alice i Underlandet och nu tittar jag på Snow White and the Huntsman, för en gångs skull. Jag gillar inte alls Kristen Stewart men Chris Hemsworth är ju med.. Nom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela